torstai 31. lokakuuta 2013

Kuusi päivää inseminaatiosta.. jatkuvaa kropan tutkiskelua ollut viime päivät ja tuntunut että olisi jo alkuraskauden oireita, mutta en voi varmaksi tietää, ehkä nuppi tekee tepposet.. Vissiin maanantaista alkaen olen juossut jatkuvasti pissalla, päätä jomottanut, eilen oli aivan järkky hedari. Olen ollut väsyneempi kuin yleensä, eilen särki vasenta pohjetta ja olen ollut hieman herkempi kuin normaalisti, sekä alavatsassa on vaan sellainen tunne ja eilen illalla pari nippailua tuntui.. Aaargh kun vain tietäsi että olenko raskaana..olen ajatellut tehdä jo ensi viikon alkupuolella testin, kun Clear Bluen-testissä lukee, että voi tehdä jo 4 päivää ennen oletettujen kuukautisten alkamis päivää. Nyt olen päättänyt ottaa rennosti ja yrittää olla stressaamatta.

Eilen iski flunssa.. osa oireista ehkä johtuu kuitenkin flunssasta, mutta toisaalta sanotaan, että raskaana vastustuskyky laskee ja ystäväni joka on raskaan kertoi, että raskausoireita voi tulla jo toisen hedelmöittymis päivän jälkeen.

Nyt olen saikulla ja lepäilen 4 päivää kotisohvalla ja suunnitelen joulua ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti