keskiviikko 8. joulukuuta 2010

Kukkuu! En ole kerennyt/jaksanut kirjoitella kun olin tuossa viikon yövuoroissa ja vapaat meni ihan unihuuruissa :P

Tänään aloitin joulusiivouksen, koska olen viikonlopun jälleen yövuoroissa ja sitten on vain yksi vapaa ja 7 päivää putkeen töitä, jonka jälkeen 2 päivää vapaata ennen joulua ja silloin on loppusilauksen aika lahjoissa ja kodin laitossa, ja lahjat täytyy saada vietyä äidin luo ja huoh joulu onkin yhtä juoksemista. Ja mummokin otti nokkiinsa kun en mene sinne aattona, mutta sanoin sille suoraan, etten tule, koska kumppanini ei ole tervettullut. Se sanoi mulle aivan suoraan ettei olekaan. Kuulemma oli pahoittanut mielensä, mutta minkäs minä sille voin, kohtaisi tosiasiat!

Tein tänään ekat piparitkin, joista osa paloi :D Olen kyllä niin surkee keittiössä :P

Murunen on käymässä äidin luona, lahjoja viemässä. Aí ja murusesta tuli mieleen, kyselin vähän pankissa jo etukäteen, paljonko saisimme yhdessä lainaa ja aikas suurehkon summan, jolla saatettaisiin saada jopa kolmio! Olenkin tässä katsellut asuntoja sillä silmällä, varsinkin hintoja. Jospa tässä ens vuoden aikana saataisiin asunto-asiaakin eteenpäin! <3

Ps. Taidan palata takasin mummo-duudiin..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti