perjantai 10. syyskuuta 2010

Alkutaival

Koko seurustelun ajan olen ollut onnellinen ja pitäytynyt päätöksessäni, että haluan seurustella juuri tämän ihmisen kanssa, muiden mielipiteistä välittämättä. Tosiasia on se, että alku oli hankalaa. Tämä ei kuitenkaan ole mikä tahansa seurustelusuhde. Tämä on kahden naisen välillä oleva seurustelusuhde, eikä asiaa auttanut myöskään se, että ikäeroa on 23 vuotta.


Kaikki oli minulle aivan uutta, en koskaan ollut seurustellut naisen kanssa. Mitenpäin olisi pitänyt välillä olla. Tuntui aluksi vain siltä, että ei tämä ole totta. Tästä olen pitkään vain haaveillut. Voiko se haave nyt todella olla totta. Kuinka kukaan voisi ymmärtää miksi haluan seurustella äitini ikäisen naisen kanssa.

Meillä molemmilla on takana vaikeita ihmissuhteita. Kumppanini ajatteli, että minä nyt vain haluan kokeilla millaista naisen kanssa on olla ja en mitään kunnon seurustelua. Minä taas ajattelin, että kumppanini haluaa vain vähän maistella nuorta lihaa. Ei siinä sitten kauaa ihmetelty kun juteltiin oikein kunnolla missä mennään ja minä vannoin olevani erilainen kuin muut. Samaa vannoi kumppanini. Mutta aikaa luottamuksen saaminen kuitenkin vei puolin ja toisin.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti